29/04/2013

Головний секрет зародження життя на Землі криється в «бурульки смерті»

Загадочное явище природи, виявлене біля берегів Антарктики, яке отримало назву «бурульки смерті», можливо, поклало початок життя на планеті Земля. До такого висновку прийшла група дослідників, яка вивчила хімічний склад крижаних сталактитів, поставивши тим самим під сумнів колишню теорію, згідно якої життя на Землі виникла в теплих тропічних морях.

«Бурульки смерті» вчені прозвали крижані сталактити через те, що, досягаючи дна моря, вони вбивають все живе утворюючи павутину з льоду. Бурульки формуються, як встановили фахівці, протягом досить короткого проміжку часу - за кілька днів. Дані освіти являють собою якісь хімічні сади, що складаються із замерзлої морської води, вважають експерти.

Образованіе крижаного сталактита відбувається, коли з поверхні льоду, пробиваючись крізь кірку, потоки холодної води потрапляють в більш теплу морське середовище. Далі ці потоки перетворюють на лід навколишнє їх воду. Так, виходить своєрідна крижана трубка, яка досягає дна.

«Життя на Землі, як припускає більшість вчених, зародилася в теплому середовищі, подібно до тієї, що переважає в гідротермальних джерелах. Тепер же з'явилася ще одна теорія, яка говорить про те, що умови для появи самих первих форм жізні можна спостерігати на морському дні », - Передає Daily Mail висновки вчених. На думку фахівців, формування крижаних сталактитів може також відбуватися в океанах деяких інших планет. Йдеться зокрема, про Ганімеді і Каллісто - супутниках Юпітера.

О існування крижаних сталактитів стало відомо в 1960 році. Групі британських учених вдалося в листопаді 2011 року зняти їх на відео і створити документальний фільм.

Японское цунами стало причиной появления огромных айсбергов в океане