31/01/2013

Водорості, що живуть в киплячій воді, виявлені на Камчатці

В термальних джерелах Камчатки вчені знайшли нитчасті водорості, що ростуть в умовах високих температур - 98 градусів Цельсія. Генетики мають намір найближчим часом вивчити їх ДНК.

Откритіе належить фахівцям з Інституту цитології і генетики Сибірського відділення РАН, розташованого на території Кроноцкого заповідника, як повідомляється на його офіційному сайті. Свою діяльність вчені ведуть у заповіднику, починаючи з 2010 року, займаючись дослідженнями існуючих в екстремальних умовах екосистем.

Во час двох останніх експедицій (у травні та вересні минулого року), фахівцями з джерел Долини гейзерів були взяті проби води та донного грунту. Проби для аналізу також були взяті з грязьових котлів у кальдері Узон, де було зафіксовано високий рівень концентрації ртуті і миш'яку.

Так, у Долині гейзерів всього було знайдено 8 різних типів мікробних спільнот, частина з яких ученим що раніше не була відома. Одне з цих співтовариств представляє собою сіне-зелені нитчасті водорослі, що живуть в киплячій воді, а інше - сірчані бактерії, здатні виживати при температурі близько 60 градусів.

Между тим, дослідники встановили, що у воді з джерела Аверьевскій в Долині гейзерів, яка використовується в господарських цілях, в 20 разів перевищені допустимі нормативи концентрації ртуті. Також з'ясувалося, що в газах Долини смерті, викликають масову загибель представників тваринного світу, переважають сірководень і CO2.

Кроноцкій заповідник розташований на сході Камчатського півострова і займає 1,14 мільйона гектар. На його території знаходяться 8 діючих вулканів, включаючи вулкан Кизим, виверження якого почалося в 2010 році. З цієї причини популяція північних оленів, що мешкають в заповіднику, скоротилася майже в 2,5 раза.

Сейсмологи предупредили о сильном землетрясении на Курилах и Камчатке

В конце 2018 года может произойти сильное землетрясение магнитудой 8 баллов, в районе Северных Курил и южной части Камчатки. Высокая сейсмическая активность в районе Камчатского полуострова и Северных Курил наблюдается уже на протяжении 12 лет. В 2017 году произошло 299 землетрясений из них более сорока магнитудой

Спутник НАСА наблюдал извержение вулкана в Сибири

Все было спокойно на российском полуострове Камчатка, когда спутник НАСА "Terra" пролетал над ним 6 октября в полдень по местному времени. Или только так казалось. В действительности, под землей кипела расплавленная лава, готовая вырваться наверх и разлиться стремительным потоком. Так, в течение нескольких минут, началось извержение вулкана Шивелуч, одного из крупнейших вулканов Камчатки и самого северного действующего вулкана.

Количество погибших во время крушения буровой "Кольская" возросло до 16 человек

Закрытая шлюпка была найдена по местному времени в понедельник днем в Охотском море в месте гибели буровой установки "Кольская", сообщил представитель регионального Дальневосточного центра МЧС России РИА Новости. Платформа "Кольская", которая буксировала на Сахалин с Камчатки, перевернулась18 декабря в воскресенье в штормовых условиях при волнах высотой 5-6 метров, а также температуре воды 0 градусов по Цельсию от Сахалина в 200 километрах. Установка ушла полностью под воду.