18/12/2012

Що ж все-таки відбудеться 21 грудня?

Как запевняють астрономи, магнітних атак на нашу планету в найближчі дні не передбачається, всі великі астероїди і метеорити теж під контролем, так що єдине астрономічне явище, яке відбудеться 21 грудня, - це зимове сонцестояння, після якого день почне поступово збільшуватися.

Предидущій кінець світу, який передрікали 21 вересня, ми вже пережили. Взагалі 21 мату і 21 вересня - особливі дні. У цей час Сонце і Земля знаходяться на своїх орбітах в такому положенні, що створюються прекрасні умови для сильних магнітних бур.

Как зазначає Сергій Гайдаш, керівний Центром прогнозів геофізичної обстановки, ми взагалі живемо поруч з потужним ядерним реактором. Щомиті наше світило вивергає тонни зарядженого речовини. Сонцю ми зобов'язані життям на Землі, і воно ж може знищити нашу планету. Потужні спалахи на світилі виводять з ладу супутники, можуть стати причиною поганої зв'язку, але не більше цього. Звичайно, через пару мільярдів років Сонце стане іншим і в майбутньому, дійсно, може зіграти головну роль у апокаліпсісе, однак відбудеться це не завтра і не 21 декабря.

По календарем Майя через три дні розпочнеться нова епоха, що й породило чутки про прийдешній кінець світу. Астрономи запевняють, що Сонця побоюватися точно не варто: зірка зараз відносно спокійна. На їх думку, сценарій з гігантскім астероідом або кометою більш правдоподібний. Вчені підрахували, що смертельну загрозу для людства представляє космічне тіло розміром в кілометр. Якщо такий великий об'єкт впаде в море, то виникне найпотужніше цунамі, а якщо на сушу, то в атмосферу викинеться така велика кількість пилу, що настане ядерна зіма.

Однако, як запевняють астрономи, в цьому місяці астероїди-вбивці нашій планеті не загрожують. Зараз ученим відомо про 99% великих астероїдів, їх орбіти визначені, і з Землею ці космічні об'єкти, схоже, стикатися не собіраются.

В 2014 году может исчезнуть весь интернет