Кава захистить печінку від пошкоджень
Новое дослідження, проведене американськими вченими, показало, що кава при важких захворюваннях печінки надає позитивно вплив на роботу органу.
Все більш очевидною стає потенційна користь кави для пацієнтів з хронічними захворюваннями печінки, стверджують дослідники з Університету Колорадо. У науковому дослідженні, триваючому протягом 4 років, брали участь 782 пацієнта, що страждають на неалкогольний жировий гепатоз. Середній всіх учасників, з яких 38% були чоловіки, склав 48 років. З них 29% взагалі не пили кави; 28% респондентів випивали не більше однієї чашки на день; 15% учасників щодня пили 2 чашки кави, а 28% - випивали в день більше двох чашок напою.
В результаті з'ясувалося, що колічество споживаного кофе було тісно пов'язане з ризиком розвитку фіброзу печінки важкої форми. Відомості, отримані в ході дослідження, стали підтвердженням гістологічних досліджень.
Результати дослідження були представлені авторами на нараді Американської асоціація з вивчення захворювань печінки. У них говориться, що кава може бути корисним і для пацієнтів з хронічними захворюваннями печінки інших типів. Більш ранні дослідження вже показували позитивний ефект кави при різних хронічних захворюваннях, включаючи діабет 2-го типу, а також фіброз печінки.
Об'ясняют це експерти наступним чином: кава - це «складна субстанція», його кожен інгредієнт має значення. У каві міститься безліч компонентів, у тому числі кофеїн, вітаміни, феноли, мікро-і макроелементи, клітковина, хінін та інші сполуки, які в комплексі благотворно впливають на здоров'я человека.
Еще из категории здоровье:
- Кто полетит на Artemis 3 NASA готовится объявить экипаж одной из самых важных миссий нового лунного проекта
- Новый способ наблюдения за кровотоком мозга во время операций может предотвратить инвалидность и спасти жизни
- Учёные впервые заглянули внутрь живых стволовых клеток и увидели, как начинается старение
- Учёные заблокировали белок, который помогает болезни Паркинсона распространяться по мозгу
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Учёные выявили сотни генов, связанных с зависимостями: исследование охватило Европу, Африку и Америку
- Тест мозга поможет предсказать, кто сможет достичь оргазма во время терапии антидепрессантами
- Полиненасыщенные жирные кислоты помогают обратить возрастное ухудшение зрения
Последние комментарии
Рассылка топовых новостей
Читательский топ
- В Помпеях у жертвы извержения Везувия нашли набор врача
- Учёные создали самую подробную карту нейронных дендритов в мозге мыши
- Учёные решили сложную задачу для миссий к астероидам: космические аппараты смогут эффективнее «прыгать» от объекта к объекту
- Антарктический ледник Хектория отступил на 25 километров всего за 15 месяцев
- Белок восстановления ДНК может стать ключом к новым методам лечения рака
- Ярко-синие «калийные пруды» в Юте заметили из космоса рядом с тёмно-зелёной рекой Колорадо
- Спутниковые мегасозвездия могут стать «нерегулируемым геоинженерным экспериментом»

Комментариев нет. Будьте первым!