04/11/2012

Юпітер і астероїди могли сприяти виникненню життя на Землі

Амеріканскіе вчені нещодавно висунули гіпотезу, яка передбачає участь поясу астероїдів - скупчення невеликих небесних тіл, знаходяться між Марсом і Юпітером, у зародженні життя на Землі.

Как припускають астрофізики Ребекка Мартін і Маріо Лівіо, на нашій планеті важливу роль в самому факті існування життя відіграє не стільки сам пояс, скільки його розташування по відношенню до Землі, повідомляє сайт NASA.

Газовий гігант Юпітер, як пояснюють фахівці, знаходиться відразу ж за «лінією снігу», так називається ділянка, за яким вода не випаровується в Сонячній системі через Сонця, а присутній у формі льоду.

По причини надмірного розміру, а також прітяженія Юпітера поруч з ним ніяка інша планета не виникла, проте, до Землі змогли долетіти астероїди з водою, донісши її на кам'янисту планету рідина, придатну для виникнення та подальшого розвитку життя.

Важним фактором при цьому стало ще й розташування самого Юпітера щодо астероїдного поясу. Якби газовий гігант своєю рухом не викликав збурень в поясі, то він був би надмірно щільним і «важким».

Но при надто інтенсивному рух Юпітер міг би пояс астероідов просто «прошити», збивши їх з орбіт і вижену, так що на вдало розташовану третиною від Сонця планету ніякої води не потрапило б.

Учение стверджують, що за їх теорією, життя тепер шукати потрібно лише на планетах зоряних систем, де вже науково підтверджено присутність аналогічного газового гіганта. За однієї умови - для ймовірної населеної планети буде характерно приблизно таке ж розташування як у Землі.

Подобние умови властиві всього 19 з 520 вже відкритих астрономами зоряних сістем.

У Плутона есть планета-близнец

Солнечная система помимо известных восьми планет включает ряд мелких планет, которые называются карликовыми. Среди них – Эрида, имеющая размеры, практически совпадающие размерами хорошо всем известного Плутона. Обнаружена она была относительно недавно - в 20005 году. Тогда, как многие годы спустя, ученые считали, что она в несколько раз превосходит по размерам Плутон. Ей даже хотели присвоить статус планеты. Но, пока ничего

Пояс на астероиде Веста образовался в результате столкновения

2011 году астероид Весту посетил корабль - Dawn, который зафиксировал на экваторе астероида глубокие канавки, окружавшие его подобно поясу. Предположительно, образовались они как результат сильнейшего удара на южном астероидном полюсе. На события, которые привели к образованию канавок шириной больше Гранд-Каньона. Свет пролили на это исследователи Брауновского универстита, которые в центре Эймса для эксперимента использовали сверхскоростную

Телескоп NASA Hubble впервые явил миру фото экзопланеты

Хаббл, космический телескоп НАСА, впервые сделал снимок планеты, вращающейся вокруг звезды за пределами Солнечной системы.