27/10/2012

Тиранозаври відривали голови своїм жертвам

Всем відомо, що тираннозавра полювали на трицератопсов, але вчені поки не можуть визначити як представники Tyrannosaurus при нападі, обходили кістяні коміри Triceratopsa. Відповідь була знайдена в результаті ретельних досліджень слідів від укусів на кістках трицератопсов. Для досліджень, Денвер Фоулер з колегами відібрали кістки трицератопсов знайдені в Хелл-Крик (комплекс дефлірованних порід) що знаходиться на території Монтани (США). Основна частина з 18 знайдених кісток припала на область голови і ні на одному фрагменті не були виявлені сліди рубцювання, а значить, укуси були нанесені після смерті тварин, під час їх поїдання. Увага вчених привернула та значна частина проколів і відмітин розтягування, яка перебувала на фрагментах комірів трицератопса.

На перший погляд це здається безглуздим. Шийні «коміри» складаються в основному з кісткової маси і кератину і самі по собі не мають поживністю для зголоднілого тіраннозавра, відзначає Фоулер. «Але при більш ретельному огляді були помічені паралельні борозенки, схожі на відмітини від зубів. Зроблена знахідка дозволила припустити, що тиранозавр по всій ймовірності тягнув комір жертви, щоб зламати їй шийні хребці ».

Как припустили вчені «кістяні коміри» служили хижакам єдиною перешкодою на шляху вонзанія своїх іклів в живильне м'ясо на шиї у трицератопса ».

«Простіше звичайно відірвати голову, хоч це і по-варварськи ...», - коментує Фоулер в повідомлення зроблене Daily Mail. Фоулер з колегами виявили ще більше доказів своєї варварської теорії. При більш глибокому аналізі фрагментів кісток шиї і голови, а особливо частина потиличної області, вони виявили такі ж відмітини від іклів, які могли виявитися в разі, якби трицератопса обезголовили. Результати цих досліджень опубліковані в науковому виданні Nature.

Ізвестний у світі палеонтології вчений Ендрю Ферк зазначив, що пророблені Фоулером дослідження можуть служити хорошим прикладом того як роз'єднані свідоцтва в силі допомогти нам у пізнанні нашого минулого.

Новость підготувала: А. Чіркова

Динозавры, как выяснили ученые, не вымерли

Учеными из института Оксфорда недавно было проведено исследование на предмет установления факта генетических изменений динозавров по ходу их эволюции. Исходя из данных, собранных ими в ходе первого и небольшого исследования, ученым удалось прийти к выводу, что все динозавры, жившие на земле более двухсот миллионов лет назад, не вымерли, а стали птицами. Главной целью организованных группой ученых исследований стало определение

Парный выброс солнечной плазмы может спровоцировать магнитную бурю на Земле

Два мощнейших выброса плазмы, которые в среду и четверг произошли на Солнце, способны на Земле спровоцировать всплеск геомагнитных возмущений 17 июня в воскресенье, как предполагают специалисты из центра прогноза космической погоды, океанических и атмосферных исследований Национального управления США. Источником корональных выбросов является группа солнечных пятен (активная область) 1504, которая появилась 9 июня на видимой стороне Солнца. С данного момента область 1504 выявила пять рентгеновских вспышек.

Новый вид динозавра открыт в Юте

Останки динозавра нового вида были обнаружены в штате Юта. Ученые считают, что гигантский хищник с массивным черепом и огромными зубами, которого они прозвали «кровавым королем», приходится «двоюродным дедушкой» тираннозавру-рекс. Новый ящер, длина тела которого достигала почти 7,5 метров, был старше тираннозавра-рекс на 10 миллионов лет. Кости древнего животного были представлены публике в Музее естественной истории Юты в Солт-Лейк-Сити, а сведения об открытии нового вида – в научном издании Plos One.