15/09/2012

Новий кремнієвий чіп зробить можливим масове виробництво квантових комп'ютерів

Учение з Брістольського університету, розробили кремнієвий чіп, який стане наріжним каменем масового виробництва мініатюрних квантових чіпів.

Переход від скляних до кремнієвим схемами, є істотним проривом, оскільки квантові мікросхеми з кремнію сумісні з сучасною мікроелектронікою. У кінцевому рахунку, це дозволить інтегрувати квантовие технологіі із звичайними мікроелектронними схемами.

В відміну від звичайних кремнієвих чіпів, принцип роботи яких грунтується на контролі електричного струму, квантові схеми маніпулюють окремими частинками світла (фотонами) з метою твору обчислень. Ці схеми задіюють дивні квантово-механічні ефекти, такі як суперпозиція (здатність частинки знаходиться в двох місцях одночасно) і зчепленість (строга кореляція стану декількох частинок). Для виробництва цих технологій можуть застосовуватися вже існуючі техніки створення звичайної мікроелектроніки. Ці нові схеми сумісні з існуючою оптоволоконної інфраструктурою і можуть бути інтегровані в інтернет.

Марк Томпсон, який займає посаду заступника директора Центру квантової фотоніки, сказав: "Використовуючи кремній для маніпуляцій зі світлом, ми розробили схеми, розмір яких в 1000 разів менше сучасних скляних схем. У майбутньому стане можливим масове виробництво таких чіпів за допомогою стандартних технологій. Набагато більш маленькі розміри зроблять можливим інтеграцію їх у пристрої, які раніше не були сумісні зі скляними чіпами ".

"По суті, це початок нової області квантових технологій, яка зробить можливим створення квантових комп'ютерів і рішення з їх допомогою складних наукових проблем ".

Брістольская дослідницька група вважає, що на сьогодні вже розроблені всі ключові компоненти, необхідні для створення функціонуючого квантового процесора. Цей потужний вид комп'ютерів використовує квантові біти (кубіти) замість звичайних бітів сучасних комп'ютерів. Квантові комп'ютери буде відрізняти безпрецедентна обчислювальна потужність в таких областях як пошукові системи і розробка нових матеріалів і ліків.

Орігінал (на англ. Мовою): Phys.org

Страх передается по наследству

Этот, весьма необычный вывод, недавно был сделан учеными в области биологии. Они считают, что страх, проявляющийся в течение первых месяцев после рождения ребенка, перешёл от матери, ранее испытывавшей подобное чувство в молодом возрасте. Доказательную базу, позволившую ученым прийти к этому выводу, сформировали данные успешно проведенного исследования с привлечением к нему подопытных грызунов. Исследователи

Физики научились вырабатывать электричество с помощью вирусов

Американские ученые разработали новое устройство, вырабатывающее электрический ток посредством механической деформации огромного количества частиц вирусов, и представили информацию относительно сборки такого источника электричества в издании Nature Nanotechnology. Группа нанотехнологов во главе с Сын-вук Ли (Seung-Wuk Lee), физиком из университета штата Калифорния в Беркли, заметила, что частицы вируса-бактериофага М13, который не несет вреда человеческому организму, обладают необычной структурой

Свет вместо электричества: создана первая оптическая микросхема

Исследователи из Пеннсильванского университета продемонстрировали новый тип микросхем, в которых электричество заменено светом. "Наблюдая за успехом электроники за последнее столетие, я никогда не понимал, почему мы должны ограничиваться электрическим током в создании микросхем", - сказал Нэйдер Энгета, профессор системотехники и электротехники. "Если бы мы перешли на более короткие длины волн электромагнитного спектра, такие как свет, то могли бы сделать вещи более компактными, быстрыми и эффективными".