23/07/2012

Вчені створили штучну медузу з серця щура і силікону

Біоінженери створили штучну медузу з силікону і м'язових клітин щурячого серця. Це синтетичне створення, яке прозвали медузоіди, зовні виглядає як квітка з вісьмома пелюстками. Коли медузоіди поміщають в електричне поле, то він починає пульсувати і пливе зовсім як його природний сородіч.

"Морфологічно кажучи, ми створили медузу. Функціонально, ми створили медузу. Генетично, це миша ", - сказав Кіт Паркер, біофізик з Гарвардського університету, який очолював цю роботу. Даний проект описаний у журналі Nature Biotechnology.

Паркер займається створенням штучних людських сердець для пересадки або для тестування ліків. Команда створила медузоіди з метою зрозуміти "фундаментальні закони м'язового насоса". Це є прикладом інженерного підходу до науки: підтвердження правильності зроблених висновків, за допомогою застосування їх на практиці.

В 2007 Паркер шукав нові методи вивчення м'язових наносів. Він відвідав Акваріум в Бостоні. "Я побачив медуз, і мене осінило з силою вдарила блискавки", - сказав він. "Я зрозумів, що можу створити це".

Оні створили структуру подібну медузі з одного шару мишц сердца щури. Коли ця структура потрапляє в електричне поле, то м'язи ненадовго скорочуються, пересуваючи її вперед. Ці скорочення нагадують руху медузи. Еластичний силікон розправляє медузоіди у вихідне положення для наступного стиснення.

Паркер заявив, що його команда підняла синтетичну біологію на новий рівень. "Зазвичай, коли говорять про синтетичних формах життя, то мають на увазі приміщення в клітку нових генів. Ми створили тварина. Йдеться вже не про генах, а про морфології та функціях ".

В плани команди створення медузоіди з клітин людського серця. Дослідники збираються запатентувати своє відкриття в якості платформи для тестування ліків. "Якщо у вас є ліки для серця, то ми можемо протестувати його на нашій медузі, що дозволить зрозуміти, наскільки поліпшується скорочує функція".

Оні сподіваються на створення також інших форм морських мешканців. "У нас цілий акваріум з живністю і восьминіг на черзі".

Орігінал (на англ. Мовою): Nature.com

Крысы обладают аналитическим мышлением

Ученые из лондонского Университетского колледжа и Оксфордского университета доказали экспериментально, что крысы способны учить не сложные правила и применять их в новых ситуациях. Такие способности до сих пор считались характерными лишь для птиц и приматов. Результаты исследований умения крыс абстрактно мыслить опубликованы в научном журнале Science.

Крысы переживают по поводу неверно принятых решений