14/07/2012

Самий чутливий детектор темної матерії був встановлений в покинутому копальні

Самий чутливий детектор темної матерії в світі, в п'ятницю був встановлений в покинутому золотій копальні.

Когда він почне збір даних, то, на думку вчених, можна чекати прориву в галузі досліджень Всесвіту, за масштабністю порівнянного з недавнім фурором з нагоди відкриття так званої "частки Бога".

"Виявлення темної матерії являє собою набагато більш складну проблему", - сказав Том Шутт, професор фізики з Західного резервного університету Кейза, працюючий над Великим Підземним ксенонові детектором або БПК.

"Якщо ми знайдемо її, то це стане набагато більш серйозним зрушенням у нашому розумінні фізики". Раніше в цьому місяці, вчені оголосили про відкриття існування бозона Хіггса, субатомній частинки, яка відіграє важливу роль в доданні іншим частинкам маси. Її іноді називають "часткою Бога", оскільки вона відігравала ключову роль у ранній еволюції Всесвіту.

Темная матерія - це важка для виявлення субстанція, з якої, на думку вчених, полягає 25% Всесвіту. Її існування було визначено по гравітаційному тяжінню, але на відміну від звичайної матерії, її неможливо побачити. Відкривши темную матерію, вчені зможуть пояснити, чому Всесвіт не складається на 50% з матерії і на 50% з антиматерії. А це, у свою чергу, пояснить як з'явився цей мір.

Подземная дослідна лабораторія в Сенфорд була представлена ??в травні. Вона розташовуватиметься в покинутому золотій копальні в Південній Дакоті, в місті Блек Хіллс. Копальня був обраний з тієї причини, що темна матерія занадто чутлива, щоб виявити її на поверхні Землі.

Расположів БПК глибоко під землею, вчені огородили темну матерію від перешкод викликаються космічною радіацією, яка може перешкодити її виявленню. Переміщення тритонного датчика зажадало багато сил і часу. Він був поміщений в захисну піну і пластик, а частину шляху під землю був пророблений на пневматичному підшипнику, щоб виключити навіть щонайменшу тряску. "Ми дуже перехвилювали",-сказав професор фізики Єльського університету, Ден Маккинси. "Ми завжди хвилюємося, що могли чогось не передбачити".

Датчік може почати збір даних вже на початку грудня. "Ми намагаємося з'ясувати, які базові компоненти Всесвіту", - сказав Шутт.

Орігінал (на англ. Мовою): Phys. org

Искусным обманщиком стать может каждый

Специалисты из Северо-Западного университета утверждают, что человеческий мозг можно научить врать автоматически. Сделать совершенным обманщиком, который с легкостью обведет вокруг пальца не только человека, но и детектор лжи, можно любого. Обычно на то, чтобы соврать, людям надо больше времени, чем сказать правду, и делают они при этом много ошибок. Это связано с тем, что мозгу приходится обрабатывать два противоположных варианта событий, пытаясь подавить истинную информацию. В результате нового исследования

Механизм образования свободных нейтронов от молнии озадачил ученых

В 1985 году советские ученые заметили, что когда над их нейтронным детектором проходил шторм, наблюдалось увеличение потока нейтронов. К сожалению, уровень контрольной аппаратуры не позволил им тогда выяснить какие-либо дополнительные сведения, помимо самого этого наблюдения. С тех пор ученые выдвинули несколько возможных объяснений наблюдаемого притока. Одно из них гласит, что сильные поля, возникающие при ударах молнии, изменяют траектории мюонов космического излучения.

Детектор МКС, возможно, впервые зафиксировал следы темной материи