14/05/2012

Предмети побуту можуть викликати рак, діабет і ожиріння

Хіміческіе речовини, що містяться в предметах домашнього вжитку, можуть істотно збільшити ймовірність розвитку раку, ожиріння, діабету, а також безпліддя. З таким повідомленням недавно виступили представники Європейського агентства з навколишнього середовища (EEA).

Оні заявили, що до складу предметів побуту, використовуваних щодня людиною, входять хіміческіе вещества, які перешкоджають нормальній функції ендокринної і гормональної систем. Сюди відносяться зокрема харчові продукти, косметичні засоби та фармацевтичні препарати. Хімічні компоненти, проникаючі з їжею в організм, також можуть стати причиною безлічі неврологічних захворювань, причому як у людей, так і у тварин.

Спеціалісти відзначають, що протягом останніх десятиліть кількість різних людських захворювань і розладів, включаючи рак грудей і рак простати, мужское бесплодіе і діабет усіх типів, істотно зросла.

Как показали більш ранні дослідження, хімічні субстанції, що імітують жіночі гормони, призводять до виникнення раку грудей, погіршення якості сперми, а також хвороб щитовидної залози.

Многіе вчені вважають, що зростання випадків захворюваності пов'язаний прямим чином з "збільшеним рівнем схильності" людини різним хімічним складом, широко використовуваним в домашньому побуті.

Жаклін Макглейд, виконавчий директор EEA, виділила в своєму повідомленні наступне: "Всі наукові дослідження, проведені протягом останніх кількох десятиліть, чітко вказують на те, що хімічні речовини, що порушують діяльність ендокринної системи, є сьогодні реальною проблемою, з обтяжливими наслідками для природи і, можливо, для людей ".

Спеціалісти EEA звернулися із закликом до "раціонального і обережного використання" хімічних речовин до уточнення їх ефекту на організм людини, однак вони не забороняють повністю їх застосування.

В аналізі, опублікованому в доповіді з назвою "Вплив хімічних речовин, що порушують функцію ендокринної системи на тварин, людей і їх навколишнє середовище "автори зробили такі висновки:" Наслідки частого використання EDC, можуть бути набагато серйозніше, проте уявити чітке підтвердження цьому поки не вдається через необхідних витрат і методологічних труднощів, з якими стикаються вчені. Тому зв'язок використання хімічних речовин з появою хвороб може бути представлена ??поки лише окремими випадками, але цілком може бути "сигналом раннього оповіщення" про можливу небезпеку ".

Ученые выяснили, вызывает ли бюстгальтер развитие рака

Американские ученые решили проверить давнюю гипотезу о связи женского белья и раком молочной железы. Ее основой является факт, что до того, как был изобретен бюстгальтер, женщины намного реже страдали от этого недуга. А сейчас данный атрибут женской одежды сдавливает грудь, что может привести к застою лимфы, а впоследствии – к раку груди. Для того, чтобы проверить данную теорию, специалисты отобрали чуть более тысячи пациенток. Все они страдали двумя

Ученые доказали вред мобильных телефонов

Электромагнитное излучение от мобильных телефонов может привести к развитию не только опухоли головного мозга, но и раковых образований в глазах и слюнных железах, а также привести к раку яичка и лейкемии.

Исследователи из США нашли двуликий ген SIRT6 предотвращающие рак

Новое исследование Университета Чикаго показывает, как белок SIRT6, подавляющий рост опухоли печени и толстой кишки, может способствовать развитию рака кожи. SIRT6 является частью семейства семи белков – сиртуинов, которые помогают регулировать геномную стабильность и предотвращать некоторые генетические дефекты, связанные со старением. Он помогает восстанавливать повреждения ДНК, которые могут привести к раку.