28/03/2012

Розроблено спосіб отримання графена з сухого льоду

Учение із США і Південної Кореї розробили дешевий спосіб, що дозволяє отримати графен з сухого льоду. Свої відомості вони опублікували в Proceedings of the National Academy of Science.

Графен, який був відкритий російськими вченими Андрієм Гейм і Костянтином Новоселовим, що отримав Нобелівську премію, вже визнаний революційним синтетичним матеріалом сторіччя. Атоми вуглецю у вигляді абсолютно плоских листів проводять струм набагато краще міді, володіють теплопровідністю, яка перевершує теплопровідність яких інших матеріалів і не поступаються алмазу по міцності на розтяг.

Учение не перестають публікувати статті, в яких обіцяють здійснити революційний переворот за допомогою графена в комп'ютерах, медицині і всієї електроніці, однак проблема полягає в неможливості дешевого виробництва графенових лістов у великих кількостях.

Новий метод, запропонований вченими, передбачає створення графена з графіту і сухого льоду - діоксид вуглецю в твердому стані. Графіт та сухий лід в спеціальній млині, перетираються між кулями з нержавіючої сталі. За відомостями вчених, після закінчення двох днів роботи млина, графіт перетворюється на «пластівці», всі грані яких перетворені карбоксильними групами, що значною мірою підвищує їх здатність до різних реакцій і дозволяє вільно розчиняти їх у таких видах полярних розчинників, як вода, метанол і диметилсульфоксид. Так, розчиняючись, «пластівці» розпадаються на безліч плоских конгломератів завтовшки до п'яти моношарів.

Для отримання графенових плівок, що володіють більшою площею, отримані розчини дослідники брали в облогу на платах з силікону розміром 3,5 см на 5 см, нагріваючи потім до 900 градусів. У процесі нагрівання краю наношарів поступово втрачали карбоксильні групи і з'єднувалися щільно з сусідніми «пластівцями». На думку дослідників, цей процес обмежений лише розміром пластини. У ряді випробувань з'ясувалося, що електропровідні властивості нового матеріалу виявилися значно краще, ніж у його попередника - графена, створеного шляхом окислення графіта.

Специалисты создают сверхновый графеновый лазер

Ведущие немецкие специалисты преступили к созданию совершенно нового графенового лазера. Сейчас это возможно, потому что до этого специалисты провели исследования, в рамках которых была проверена динамику электронов по отношению к магнитному полю. Как известно, графен - это один из материалов, которые используются в современной физике в исследованиях конденсированного состояния вещества

Графит + вода = будущее аккумуляторов

Сочетание двух самых обыкновенных материалов - графита и воды, может позволить создать системы хранения энергии, которые будут не только показывать эффективность сравнимую с литий-ионными аккумуляторами, но и превзойдут их по части таких показателей как скорость перезарядки, которая займет считанные секунды, и срок службы. Доктор Дэн Ли с кафедры материаловедения университета Монаша в Австралии, и его команда, работают с материалом под названием графен, который может стать основой для создания следующего поколения ультрабыстрых систем хранения энергии.

Эксперты установили дозу, в которой алкоголь может быть полезен