06/02/2012

Як матерія може потрапити в іншу Всесвіт

Перескочіть з нашого Всесвіту в іншу - теоретично можливо, запевняють фізики. І технології, для перевірки цієї ідеї, доступні вже сьогодні.

Как свідчать деякі теорії, наш світ може існувати паралельно з другімі Вселеннимі, які знаходяться в інших вимірах. І серед інших перспектив, що випливають з цієї теорії, не останнє місце займає ідея, згідно з якою об'єкти з нашого Всесвіту можуть перескочити в іншу.

Несколько років тому, Майкл Саррацин з Намюрского університету в Бельгії, продемонстрував, як матерія може робити стрибок у присутності сильного магнітного потенціалу. Це послужило теоретичною основою для реального перемещенія матеріі.

Саррацін з колегами запевняють, що наша галактіка створює досить великий магнітний потенціал, щоб таке стало можливим. Якщо це так, то ми зможемо спостерігати, як матерія перескакує з нашого Всесвіту в іншу і назад, в лабораторних умовах. Насправді, подібні спостереження вже, можливо, були зроблені в деяких експериментах.

По підрахунками вчених, найбільша ймовірність подібного стрибка нейтрона становить один на мільйон.

Но це ще не означає, що подібне має місце бути в реальності. Цей розрахунок дає зрозуміти, що якщо таке і відбувається, то не дуже часто.

Как показала їх теоретична робота, зміна величини гравітаційного потенціалу повинно вплине на ймовірність стрибка матерії. Тому було зроблено пропозицію щодо проведення експерименту з нейтронами протягом року або навіть довше, що дозволить Землі вчинити, як мінімум, один повний оберт навколо Солнца.

В цей проміжок часу, гравітаційний потенціал буде змінюватися, що вплине на швидкість стрибків матерії.

Ето стало б одним з найбільших і суперечливих відкриттів сучасної фізики. Сучасний рівень розвитку технологій дозволяє провести таке дослідження вже сегодня.

Орігінал (на англ. Мовою): Technologyreview

Управляемый термоядерный синтез может стать реальностью к 2030 году

Создание самого крупного в мире термоядерного реактора - это амбициозная и дорогостоящая затея. Какие трудности предстоит преодолеть ученым, и какую пользу это может принести человечеству? Посреди пыльного нагорья южной Франции, рабочие выкопали треугольный ров глубиной 17 метров, - именно так выглядит начальная стадия одного из самых амбициозных научных и инженерных проектов человечества. Его замысел заключается в том, чтобы воссоздать Солнце здесь, на Земле.

Разработана концепция гибридного реактора на основе плазменной открытой ловушки