07/05/2011

Масивний астероїд мчить до Землі

Массівний астероїд пролетить в цьому році в межах орбіти Місяця, мало не зачепивши Землю. Космічне тіло, що отримало назву YU55, пролетить на відстані в 324 604 кілометров від нас в точці свого найближчого наближення, 8 листопада.

Ето ближче до нас, ніж Місяць, чия орбіта в середньому віддалена від нас на відстань у 384 403 кілометров. YU55 - найбільший об'єкт, який підійшов до Землі так близько. Його ширина досягає 400 метров, а вага 55 мільйонів тонн.

Представітель НАСА, Дон Еоманс, заявив: "8 листопада астероїд YU55 перебуватиме у близькому точці від Землі - на відстані близько 325 000 кілометров.

"Ширина астероїда досягає 400 метров - це найбільший космічний об'єкт, ідентифікований нами, який підійде до нас так близько до 2028 року".

Несмотря на таке близьке відстань до Землі, вплив його гравітації на нашу планету буде 'зневажливо малим'.

Містер Еоманс додав: "Під час перебування в найближчій від нас точці, гравітаційний вплив на Землю буде настільки малим, що не піддаватиметься вимірюванню. Він не вплине на припливи і відливи або на що-небудь в цьому роді ".

Несмотря на це, йому присвоїли офіційний статус "потенційно небезпечного об'єкта" - у разі удару об Землю, станеться вибух еквівалентний 65 000 атомних бомб, а розміри кратера будуть складати 10 кілометров в ширину і 600 метров в глибину.

YU55 був відкритий Робертом Макмілланом, главою Spacewatch Program в університеті Арізони, в грудні 2005.

Он робить оборот навколо сонця кожні 14 років, але не зіткнеться із Землею ще, принаймні, 100 років.

"YU55 не становить загрози зіткнення з Землею, щонайменше, протягом наступних 100 років", - сказав Еоманс.

Учение у всьому світі вже давно ведуть дискусії про те, яким способом можна запобігти попаданню в Землю потенційно небезпечних астероїдів.

Одін з найпопулярніших методів - детонувати ядерну боєголовку на наближення астероїді, щоб відхилити його від його орбітального шляху.

В минулому році, фізик Девід Дірборн з національної лабораторії імені Лоуренса Лівермора в США, висловив думку, що ядерна зброя може бути найкращою стратегією для запобігання попадання астероїда - особливо у випадку з великими астероїдами і малою кількістю часу для подготовкі.

Орігінал (на англ. Мовою): Dailymail