22/03/2011

НАСА запропонувала використовувати лазери для прибирання космічного сміття

Команда вчених НАСА, під керівництвом Джеймса Мейсона, запропонувала використовувати лазери середньої потужності і телескопи, щоб зміщувати космічне сміття зі шляху, щоб уникнути зіткнень.

В даний момент, низька навколоземну орбіту, заповнена більше 9700 осколками і 1500 старими ракетними остовами, які відслідковуються військовими США. Коли вони стикаються в космосі, то внаслідок цього з'являється ще більше осколків. Хоча розмір більшості з них досить слабкий, але їх швидкість складає 27 тисяч кілометрів на годину, тому вони представляють серйозну загрозу для діючих космічних апаратів.

В 1978 році, консультант НАСА передбачив те, що стало відомо під назвою "синдром Кесслера". Він прогнозував, що кількість космічного сміття збільшиться настільки, що це унеможливить польоти в космос і використання супутників.

За минулі роки, обговорювалися багато способи збирання космічних уламків. Наприклад, запустити великі об'єкти і зіштовхувати ними сміття з орбіти назад на Землю. Але ця пропозиція занадто складне і дороге.

В 1996 року було запропоновано використовувати потужні промені, щоб знищувати дрібні і рухати до землі більш великі осколки. Але деякі країни, висловили побоювання, що це може завдати шкоди їх супутникам.

Мейсон і його команда з НАСА і Стенфордського університету, відкрила набагато менш дорогий метод використання лазерів, при якому осколки злегка підштовхуються, не завдаючи структурних ушкоджень.

Фокусіруя лазерні промені від п'яти до десяти кіловат на уламку, можна змінити його орбіту. Іншим країнам нічого побоюватися, так як промінь не здатен вплинути на орбіту великих супутників.

Хотя кожен випадок розглядатиметься окремо, питання про те, чи стане це довготривалим рішенням, все ще залишається відкритим. Ученим належить з'ясувати, чи дозволить це зупинити або хоча б сповільнити синдром Кесслера.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg

Хакеры Anonymous: НАСА скоро расскажет о существовании внеземной жизни видео

Эксперты криптографии заявили, что в скором времени НАСА представит доказательную базу о существовании представителей инопланетных цивилизаций. К такому выводу эксперты пришли после недавнего исследовательского процесса, проведенного ими внутри хорошо законспирированной сети. Участники группы хакерских атак отметили, что сведения относительно НАСА, им принадлежащие, имеют официальный характер.

Подрядчики НАСА протестуют против новых контрактов