28/07/2010

Собаки імітують рухи своїх господарів

Ісследованіе показало, що собаки "автоматично імітують" руху своїх господарів. Автоматична імітація є важливою частиною соціальної адаптації серед людей.

Но даний феномен, за повідомленням австралійських дослідників, притаманний також багатьом іншим тваринам. При спостереженні за рухами тіла іншої живої істоти, тварини починають копіювати побачене. Вони повідомили, що їм вдалося розкрити механізм еволюції цього типу навчання.

В ході дослідження, яке очолювала доктор Фредерік Рендж з університету Відня в Австрії, вдалося з'ясувати, що те, як люди взаємодіють і грають зі своїми собаками в міру їх зростання, впливає на їх здатність імітувати.

"Це зовсім спонтанний процес", - заявила доктор Рендж. "Собаки повинні багато тренуватися, щоб навчитися цьому". Вона разом з колегами вивчила процес імітації, за допомогою серії випробувань у вигляді простого завдання з відкриття дверей.

Команда побудувала коробку, обладнану спереду висувною дверима, яка відкривається за допомогою ручки.

Хозяевам показали, як відкрити двері, використовуючи свій рот або руку. "Якщо господар відкривав двері рукою, то собака отримувала нагороду тільки в тому випадку, якщо відкривала двері лапою", - розповіла доктор Рендж.

А коли господар відкривав двері за допомогою рота, то і собака повинна була відкрити двері таким же способом.

Доктор Рендж пояснила: "Друга група собак вивчала альтернативний метод - якщо господар використовував руку, вони повинні використовувати рот, а якщо господар відкривав двері ротом, то собака повинна була відкрити її лапою ".

Собакі, з першої групи, які імітували рухи своїх господарів, навчалися набагато швидше собак з другої групи. Це доводить, що собаки схильні імітувати рухи своїх господарів, повторюючи лапою руху руки, а пащею руху рота.

Она також зазначила, що, так як форма тіла собак значно відрізняється від форми тіла людини, собакам доводилося потрудитися над тим, щоб інтерпретувати те, що вони увіделі.

"Цей тип навчання дає тваринам очевидне еволюційна перевага", - сказала доктор Рендж. "Вони можуть вивчити деякі аспекти життя, не вдаючись до методу проб і помилок, який завжди пов'язаний з деяким ризиком".

Полученние відомості підтримують теорію, яка стверджує, що система "дзеркальних нейронів" і здатність імітувати розвивається в міру навчання і розвитку, і не є вродженим качеством.

Орігінал (на англ. мовою): bbc

Вынюхивать рак молочных желез научили ученые собак

Онкологи в результате много численных исследований утверждают, что раковые клетки груди обладают специфическим запахом, который могут уловить собаки. В результате было проведено исследование. Совместно с кинологами двух немецких овчарок шесть месяцев обучали различать запах рака. Женщины участвующие в испытании, прикладывали бинты к груди, и после этого собаки должны были найти участниц с этим страшным недугом.

Ученые узнали, что произойдет с собакой на Марсе

Ученые в исследовании марса утверждают, что жизнь на Марсе очень изменит первых переселенцев. Как правило первыми жителями планеты Марс будут собаки. Заглянув в истории космонавтики и покорения космоса, мы видим что первыми космонавтами были наши четвероногие друзья. Много собак погибло после путешествия в космос, но есть и выжившие. Которые выдержали это не легкое испытание и в последствии уже на земле произвели здоровое потомство.

В каком цвете видят мир животные