12/12/2013

Швидкість танення антарктичних айсбергів на 15 відсотків випередила прогнози вчених

По даними паризького видавництва за 12-е число поточного місяця, вченими зроблено заяву про збільшення швидкості танення антарктичних айсбергів на п'ятнадцять відсотків. Найбільшому, на думку вчених, увазі, слід піддавати територію заходу Антарктичного півострова, де щороку стадію танення проходить понад 150-ти кубокилометров льоду.

Спеціалістамі з західноєвропейського агентства космічних досліджень відзначено також різке зниження рівня льоду в море Амундсена, що, як вони стверджують, відноситься до швидкого течією холодних потоків, пишуть журналісти видавництва. Дослідницький супутник вчені запустили спеціально, щоб виміряти характеристики крижаного шельфу на землі і з'ясувати, наскільки сильно він може вплинути на зміну клімата.

Ученые: Сильное землетрясение в Бангладеш уничтожит 140 млн человек