23/02/2013

Телескоп «Хаббл» виявив навколо Чумацького шляху сліди зоряного гало

Необичное рух далеких зірок Чумацького шляху було зафіксовано вченими. Це явище може свідчити про присутність зоряного гало навколо нашої галактики. Відомості опубліковані на сайті космічної обсерваторії «Хаббл».

Астрофізікі виконали аналіз старих даних «Хаббла», отриманих у ході дослідження галактики Андромеди. У період спостережень близько 100 тисяч зірок потрапило в поле зору телескопа. Серед них вченим вдалося виявити 13, які ставилися до далеких кордонів нашої галактики, знаходячись від центру Чумацького шляху на відстані близько 80 тисяч світлових років.

Учение встановили, що рух цих зірок характеризується несподівано високим тангентальний компонентом, інакше кажучи, вони начебто б рухаються в галактиці по поверхні її уявного тривимірного еліпса. Такий рух, як стверджують астрофізики, може бути пов'язано з великою щільністю зірок у даному шарі і служити підтвердженням наявності зоряного гало навколо Чумацького шляху.

Состоящее з розрідженого газу і темной матеріі темне гало сферичної форми, є найбільш масивним компонентом будь галактики, хоча в цьому гало, як правило, немає окремого зоряного шару, сліди якого були виявлені вченими. Ці зоряні оболонки, як вважають фахівці, результат злиття з галактиками менших розмірів.

Так як Земля розташована всередині Чумацького шляху, вести прямі спостереження за його зовнішньою структурою не вдається. Нещодавно вченими був предложен варіант вивчення структури нашої галактики за допомогою аналізу зірок, виштовхнутих з її диска через взаємодії зірок у кластерах.

Не только Млечный Путь страдает литиевой проблемой