07/11/2013

Телескоп «Хаббл» сфотографував комету з шістьма хвостами

Автоматіческая обсерваторія «Хаббл» (Hubble Space Telescope) зробила знімок недавно відкритої астрономами комети P/2013 P5 з шістьма пиловими хвостами, повідомляє видання Astrophysical Journal Letters.

Группа вчених на чолі з Девідом Джуіттом з університету Каліфорнії в Лос-Анджелесі вела спостереження за кометою P/2013 P5, яка була відкрита в кінці серпня поточного года.

Первая серія спостережень за нею була проведена за допомогою телескопа «Хаббл» 10 і 23 вересня. На знімках вчені помітили досить незвичну картину - у комети образовалось відразу шість хвостів, всі вони направлені в різні сторони. При цьому протягом двох тижнів у хвостів комети відбулися істотні зміни кутів напряму.

Учение припускають, довгі хвости небесного тіла повинні складатися переважно з пилу, так як льоду на ній вже, найімовірніше, вже немає. Ще однією можливою причиною такого незвичайного явища може бути зіткнення комети з іншим космічним тілом, але ретельні спостереження підтверджують стійкість хвостів, значить, вони не могли бути породжені ударом ззовні.

"Тривалий період викидів пилу пояснюється, можливо, втратою маси зважаючи нестабільного обертання. P/2013 P5 була, швидше за все, розкручена до швидкості розпаду радіаційним тертям ", - наголошується в статье.

YY0

На экзопланете впервые обнаружены признаки жизни

Космический телескоп Хаббл впервые обнаружил органическую молекулу в атмосфере планеты, вращающейся вокруг звезды за пределами Солнечной системы. Это серьезное открытие является очень важным шагом в поиске признаков жизни на экзопланетах.

Космический телескоп Хаббл показал небо в алмазах видео