03/10/2013

Сліди супервулканів виявлені на Марсі

Учение зробили нове відкриття на Марсі, виявивши сліди супервулканів на поверхні планети, повідомляє телеканал CNN. Співробітники Музею природної історії в Лондоні і Астрономічного університету в Тусоні (штат Арізона) стверджують, що багато кратери на Червоній планеті, які, раніше було прийнято вважати наслідком падіння метеоритів, насправді являють собою кальдери, тобто кратери вимерлих супервулканів.

"Це воістину новий погляд на історію Марса і його еволюцію", - зазначив Джозеф Міхальські, один з керівників дослідження.

В ході дослідження вченими був вивчений ділянка марсіанской поверхності Arabia Terra повністю поцяткований кратерами. Аналіз великих знімків даної ділянки, дозволив їм зробити наступне спостереження: багато хто з кратерів, присутніх на планеті, не схожі на ті кратери, які зазвичай залишаються після удару метеорита. Вони швидше нагадують земні кальдери. І це, на думку дослідників, служить підтвердженням високої вулканічної активності в давнину на Марсі, можливо, навіть в період його формування.

Своі відкриття вчені мають намір зіставити з аналізом марсіанського грунту, який був зроблений марсоходом Curiosity.

Ученые обнаружили на Марсе соленые реки