03/05/2013

Наступний період похолодання триватиме 250 років

Спад сонячної активності, як стверджують експерти, відбувається раз на 200 років, і чекати наступні "заморозки" слід до 2040 року.

Учение з Росії вважають, що тимчасове зниження активності Сонця, яке можна спостерігати кожні 200 років, призводить до того, що світило виділяє менше тепла, тому середня температура на Землі стає нижче на кілька градусів, передає видавництво Daily Mail.

"Таке явище спостерігалося в останній раз в період між 1650 і 1850 роками - епоху, названу" Малим льодовиковим періодом ", - наголошується в статті.

Тем не менше, дослідники з Пулковської обсерваторії в Санкт-Петербурзі вважають, що похолодання, яке очікує Землю, за оцінками вчених, між 2030 і 2040 роками, буде не так суворо, як в минулий раз, повідомляє газета.

Владімір Котляков, член Російської академії наук, пояснив, що "немає поки ніяких підстав припускати, що глобальное потепленіе буде литися до кінця цього століття ".

"Діяльність людини і промислові вихлопи сильно впливають на навколишнє середовище, однак природні сили набагато потужнішим", - наводить слова академіка ізданіе.

Ученые: глобальное потепление на Земле отменяется

Согласно последним прогнозам учёных в области климатических исследований, процесс, который принято считать ледниковым периодом, совершенно не угрожает планете земля. Соответствующее заявление, носящее сенсационный характер сделали ученые российского института со ссылкой на последние результаты исследований. Помогло учёным простое моделирование обстоятельной ситуации циклов солнечной активности, пик которых должен

Японцы воскресили мертвую мышь. На очереди мамонты?

Японские ученые сообщили об успешном эксперименте по созданию мыши из мертвой клетки. Таким образом, наука стала ближе на один шаг к реализации идеи возрождения давно вымерших животных, таких как, например, мамонты.

Ученые предложили более экономичный вариант очистки сточной воды – путем замораживания