09/04/2013

Атмосфера Марса в минулому нагадувала земну

Учение виявили факти, що свідчать про те, що атмосфера Марса в минулому була набагато щільніше, ніж сьогодні. На даний момент, атмосфера червоної планети надзвичайно розряджена: всього 1% від щільності атмосфери Землі на рівні моря. Але як показало нове дослідження, так було не завжди.

На минулому у Відні зборах Європейського союзу наук про Землю, дослідники оголосили про виявлення марсоходом Curiosity вагомих доказів того, що первоначальная атмосфера Марса пішла в космос в далекому минулому.

Аналізатор зразків на марсоході, проаналізував зразок атмосфери минулого тижня, виявив наявність легких ізотопів аргону.

"Ми виявили самі вагомі та незаперечні докази втрати атмосфери Марсом", - сказав Сушив Атрейю з Мічиганського університету.

По думку вчених, втрата атмосфери сталася внаслідок витоку великої кількості газу в космос. Причиною цього дослідники називають відсутність глобального магнітного поля, що утримує атоми і молекули на своєму місці. Атмосфера здуває сонячним вітром з верхніх шарів атмосфери.

Более щільна атмосфера є необхідною умовою для існування води в рідкому агрегатному стані на поверхні планети. А наявність води, є необхідною умовою для розвитку життя.

В зараз тиск повітря настільки низька, що вода на поверхні планети майже моментально іспаряется.

Орігінал (на англ. Мовою): Latinospost.com