13/04/2012

На Марсі була виявлена ??життя в 1976 році?

Математіческій аналіз поставив під сумнів негативні результати експерименту з пошуку життя на Марсі, який був проведений 36 років тому.

Новий аналіз 36-річних даних, збережених на роздруківках, продемонстрував, що НАСА виявило жізнь на Марсе. Такий висновок опублікувала у своїй статті команда математиків.

Нейрофармаколог і біолог Джозеф Міллер, заявив, що зовсім не обов'язково відправляти на Марс космонавтів, щоб підтвердити або спростувати наявність там життя.

"Досить зняти на відео марсіанських бактерій. Вони повинні послати мікроскоп і зафільмувати рух бактерій", - сказав Міллер.

"На підставі виконаної нами роботи, я 99 відсотків впевнений у наявності там життя", - додав він.

Такая впевненість Міллера, обгрунтована, частково, даними нового дослідження, в ході якого були заново проаналізовані дані експерименту НАСА, який був проведений в 1976 році за допомогою робота Вікінг.

Ісследователі обробили дані, зібрані в ході експерименту з пошуку мікробного метаболізму в зразках грунту, який був проведений двома роботами Вікінг. До теперішнього часу, вчені одностайно вважали, що тоді були виявлені ознаки геологічної, а не біологічної активності.

В ході нового дослідження, був застосований інший підхід. Дослідники перетворили дані того експерименту, які були надані вченими проводили експеримент, в набори чисел, і проаналізували їх на складність. Оскільки живі системи складніше, ніж небіологічні процеси, то ідея полягала в тому, щоб поглянути на результати експерименту з чисто математичної точки зору.

Оні виявили кореляцію коефіцієнта складності, між результатами експерименту Вікінг і земними біологічними наборами даних. Такий високий рівень впорядкованості більше характерний для біологічних, а не чисто фізичних процесів.

Крітікі відзначають, що ефективність цього методу ще не була доведена для розрізнення між біологічними і небиологическими процесами, тому поки рано робити виводи.

Орігінал (на англ. Мовою): News discovery

Содержание снов человека зависит от позы

Характер сновидений человека зависит от позы, в которой он спит ночью. Чаще всего людям снятся кошмары или сны эротического содержания. Специалисты в области сомнологии из Университета Гонкога установили, что позы во время сна определяют его содержание. Свои мысли и предположения ученые решили подтвердить исследованиями. Ряд экспериментов предусматривал участие 670 человек, которые рассказали о том, какие сны им чаще снятся и в каких позах обычно они спят. Оказалось, что ночные кошмары преследуют людей, спящих на животе.

Лечение шейного спондилеза в Аюрведе