16/03/2012

Роскосмос представив нову амбітну космічну програму

Пережівающее нелегкі часи російське космічне агентство має намір вперше в своїй історії відправити людину на Місяць і обладнати дослідні станції на Марсі. Цей амбітний план був представлений уряду.

По повідомленнями преси, Роскосмос не уточнює фінансові деталі, але згадує про намір знайти зовнішні джерела надходження коштів, що дозволить зменшити навантаження на бюджет.

В додаток до цього, Росія може купити ракетні технології у інших країн, щоб до 2020 року наздогнати свого одвічного конкурента - НАСА. "Слід зауважити, що створення російських космічних кораблів з наміченими характеристиками відбуватиметься, переважно, з використанням закордонних елементів ", - повідомляють ЗМІ.

В останнім часом Роскосмос переслідує низка невдач, що включають невдалий запуск супутника і провал місії Фобос-грунт. Експерти звинувачують у цьому безперервну витік мізків з недофінансованого агенства і залежність від розрослися і втратили ефективність державних субпідрядників. Ці два фактори ведуть до все зростаючому відставання від НАСА.

Похоже, що нові плани агентства розроблені з урахуванням цих проблем і найвищий пріоритет віддається технологічного розвитку та модернізації. Роскосмос сподівається розробити космічний апарат багаторазового використання, на зразок американських шатлів, які дозволять доставити людей на Марс і назад.

К 2030, Росія повинна "провести керований тестовий політ навколо Місяця, з наступним примісячення космонавтів на поверхні супутника та їх поверненням на Землю ", - повідомляє Роскосмос. Агентство заявляє, що сподівається на співпрацю з іншими країнами з метою облаштування мережі довгострокових дослідницьких станцій на Марсі, які стануть одним з важливих кроків на шляху до можливої ??колонізації Червоної планети.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg

Микроорганизмы на МКС сохраняют жизнеспособность

В результате неоднократных выходов космонавтов в открытое пространство космоса, предусмотренное программой "Тест", членам экспедиций на МКС удалось предоставить для анализа образцы, которые ученым позволили сделать уникальное открытие - на внешних поверхностях объектов, находящихся в космосе, конечно и на МКС, сохраняют свою жизнеспособностьжизнеспособность микроорганизмы. На поверхность станции могут они попасть после

След США в крушении Фобос-грунта

Россия во вторник заявила, что неполадки на Фобос-грунте могли быть вызваны излучением радиолокаторов США. "Есть такая теория", - сказал Юрий Коптев, глава научного комитета государственной компании Российские Технологии. "Для проверки, технологический блок, схожий с тем, который применялся на Фобос-грунте, будет подвергнут воздействию радиации от возможного неумышленного источника: американских радаров", - сказал Коптев, некогда возглавлявший российское космическое агентство Роскосмос.

Роскосмос сообщил о запуске первого «Прогресса» новой серии 21 декабря