29/11/2011

Американські вчені вивели з кишкової палички біореактор

В Сполучених Штатах біологам вдалося вивести кілька чистих видів бактерій кишкової палички, які здатні відразу здійснювати весь процес виробництва біопалива. Нові мікроорганізми самі розщеплюють всі компоненти біомаси, перетворюють розщеплені елементи в з'єднання цукрів, з яких самі ж і формують молекули органічного палива.

Учение каліфорнійського інституту в Берклі під керівництвом Джея Кіслінга у вже опублікованої наукової статті описали особливості нового організму та сфери його застосування. Вчені фактично відкрили справжній «біореактор».

Процесс виробництва біотопліва складається з двох етапів. На першому етапі бактерії або штучні ферменти розщеплюють целюлозу і КСИЛОН. На другому етапі продукти розщеплення синтезують в біопаливо. Раніше біопаливо не наважувалися поставити на комерційні рейки, так як саме виробництво не було інвестиційно привабливо. Розщеплюють бактерії були малоефективні, а штучні ферменти коштували дорого.

Набор, виведений вченими Кіслінга, штамів об'єднав обидва складні етапи виробництва біопалива. Вчені вставили в геном кишкової палички гени, які відповідають за виділення біопалива і розщеплення целюлози. Порівнюючи різні віди бактерій, що розщеплюють біомасу, вчені вибрали десять найефективніших ферментів і в геном кишкової палички вставили гени, відповідні цим ферментам.

В результаті бактерії з генами, які відповідають за розщеплення ксилана, і генами, руйнують целюлозу заробили стали утворювати проміжні фрагменти-олігомери. Завдяки вченим гени заробили так, що олігомери стали виділятися поза бактерії. Аналогічні набори генів, що розщеплюють вже олігомери целюлози і ксилана підключили до попереднім так, що працювати вони починали, коли в живильному розчині накопичувалося достатню кількість фрагментів ксилана і целюлози. Так фактично з'явився цілий «живий конвеєр», що виробляє біопаливо.

Учение вже перевірили життєздатність нових бактерій на практиці, заселивши бактерії в оброблену іонної рідиною біомасу із стебел і листя гігантського проса.

Последнім етапом вибудовування архітектури бактерій-біореакторів стало приєднання до модифікованих геномам кишкових паличок ліній, які будуть синтезувати біотопліво.

Найденные останки динозавров содержали живые клетки

Оппоненты: это не органика, а биопленка, которая сформировалась вследствие попадания на кости животного микроорганизмов. Около 20 лет назад палеонтолог Мэри Швейцер открыла удивительную вещь. Во время изучения фрагмента кости динозавра ею были замечены красные тельца, которые были похожи на кровяные. Невероятно: ведь органические клетки не выживают после окаменения тканей. После серии проведенных испытаний ученые отметили, что найденные образования оказались кровяными тельцами

Специалисты из России смогли определить, каким образом регулируется иммунитет в кишечнике

Кишечник пищу не только переваривает, но кроме всего прочего защищает в целом весь организм при помощи антител, а кроме того огромного количества полезных бактерий, которые входят в состав кишечной микрофлоры. Специалисты МГУ открыли важность участия небольшой молекулы непосредственно в регуляции, так называемого кишечного иммунитета, и данное участие противоречит тем схемам, которые приняты на данный момент. Кишечный иммунитет способствует защите организма от разных патогенов

Биологи нашли нейроны магнитной навигации в мозге голубей

Изучая почтовых голубей, биологи из Америки обнаружили в их мозге обособленную группу нейронов, отвечающих за обработку информации, необходимую птицам для ориентации в пространстве, тем самым помогая им прокладывать курс при длительных перелетах. Обнаруженный ученными «биокомпос» помогает птицам ориентироваться по магнитному полю Земли. В начале 21 века биологами были открыты железосодержащие клетки, расположенные в клюве голубей, которые некоторые орнитологи по ошибке стали называть «биокомпосом» птиц.