01/08/2011

Зроблено один з найбільш точних розрахунків швидкості розширення Всесвіту

Соіскатель ступеня доктора філософії з Міжнародного дослідницького центру в галузі радіоастрономії в місті Перт (Шотландія), справив один з найбільш точних розрахунків швидкості розширення Всесвіту.

Флоріан Беутлер з університету Південної Австралії, використовував для своїх розрахунків постійну Хаббла. "Постійне Хаббла - ключове значення в астрономії, оскільки використовується для розрахунку розміру і віку Всесвіту", - сказав Беутлер. У міру розширення Всесвіту, інші галактики віддаляються від нас. Постійна Хаббла є сполучною ланкою між тим, як швидко рухаються галактики, і тим, як далеко від нас вони знаходяться.

Ето відео створено Полом Бурке з університету західній Австралії. Це візуалізація галактик, створена на основі дослідження галактик 6df, яке було покликане виміряти постійну Хаббла без систематичних помилок, з абсолютною точностью.

Аналізіруя світло, що надходить від віддаленої галактики, можна виміряти її швидкість і напрямок руху. Але визначення віддаленості галактики від Землі є набагато більш сложновиполнімой завданням. Так як загальноприйняті методи розрахунків схильні до систематичних помилок, Беутлер взявся за вирішення цієї проблеми за допомогою іншого підходу.

Опублікованная в журналі Monthly Notices від Royal Astronomical Society, робота Беутлера заснована на 6dF - дослідженні більш ніж 125000 галактик, яке було вироблено телескопом Шмідта в східній Австралії. Дослідженням галактик 6dF - найбільше подібне дослідження галактик, розташованих відносно недалеко від нас, що займають майже півнеба. Галактики розташовані в просторі не рівномірно, вони збиваються в кластери. Вимірюючи кластеризацію досліджуваних галактик, а також використовуючи іншу інформацію, отриману в ході вивчення ранньої Всесвіту, Беутлер обчислив постійну Хаббла з похибкою всього в 5%.

Орігінал (на англ. Мовою): Physorg