16/08/2013

Всі сучасні типи галактик існували вже в ранньому Всесвіті

Ізученіе цілої серії знімків, отриманих за допомогою космічного телескопа «Хаббл», дозволило астрономам виявити в ранньому Всесвіті всі основні типи галактик. Вчені вважають, що через 2,5 мільярда років після Великого Вибуху - 11,5 мільярда років тому - древнє різноманітність галактик було схоже з сучасним. Більш докладно відомості представлені в сообщеніі універсітета Массачусетса.

Аналіз 1671 знімка були отримані телескопом "Хаббл" у рамках проекту CANDELS. Даний проект, що передбачає огляд неба в ближньому інфрачервоному діапазоні з метою пошуку об'єктів, перебувають під позагалактичні просторі (Cosmic Assembly Near-infrared Deep Extragalactic Legacy Survey) зажадав досить тривалих спостережень. З 2010 по 2013 рік для проекту було виділено 902 повних витка орбітального телескопа. У результаті вченим вдалося виявити рекордну кількість ранніх галактик, що потрапили в об'єктив камери "Хаббла".

Віду того, що «Хаббл» дозволив астрономам спостерігати за дуже далекими об'єктами, дослідникам був відкритий доступ до найбільш стародавніх галактик. Галактику на відстані від Землі 11,5 млрд світлових років астрономи бачать такою, якою вона була 11,5 млрд років тому. Іншими словами вчені побачили значно давніші галактики, ніж у попередніх масштабних дослідженнях подібного типу. Дослідники повідомили, що раніше вчені вивчали знімки галактик, які віддалені на 8 млрд світлових років від Землі.

Так, астрономами були виявлені галактики всіх основних типів. Важливим висновком огляду вчені вважають при цьому наявність еліптичних галактик червонуватого кольору вже в порівняно молодому Всесвіті. Галактики подібного виду відносять до зрілим, але в той же час нездатним породжувати нові зірки. Однак до сьогоднішнього дня залишалася незрозумілою причина такої особливості: випадковість чи обумовленість їх формою укупі з іншими «вродженими» характеристиками. Вчені стверджують, що новий огляд вказує на «врожденность». При цьому все ж причина настільки дивної поведінки червоних еліптичних галактик ще неясна. Необхідні додаткові дослідження для розгадки цієї тайни.

Пропали галактики вблизи Млечного Пути