13/06/2013

В марсіанській глині ??виявлений елемент, необхідний для зародження життя

В марсіанському метеориті дослідниками було виявлено таку речовину, як бор, який в окисленої формі може ініціювати формування одного з «будівельних блоків» життя - РНК.

Косміческій об'єкт, був знайдений археологами в польовому сезоні 2009-2010 в Антарктиці. Присутні в ньому мінерали, рівно як його хімічний склад підтверджують марсіанское походження метеоріта.

С допомогою іонного мікрозонда Космохіміческой лабораторії ім. Кека дослідницькій групі вдалося проаналізувати прожилки глини, що містяться в камені. Фахівці були здивовані високою концентрацією бору в метеориті. Виключивши вірогідність забруднень із Землі, вони встановили, що бору в досліджуваному зразку міститься більше приблизно в десять разів, ніж у якомусь іншому раніше вивчаємо метеориті.

В зародження життя борати грають ключову роль, так як можуть стабілізувати, найважливіший компонент рибонуклеїнової кислоти - рибозу. РНК, можливо, була попередником ДНК або дезоксирибонуклеїнової кислоти на самих ранніх етапах розвитку земного життя, вважають вчені. Молекула РНК, як відомо, здатна зберігати інформацію, передаючи її наступним поколінням хімічних сполук - необхідна умова для еволюціі.

Curiosity предстоит бурение еще одного камня на Марсе

В начале февраля текущего года марсоход Curiosity испытал впервые свой буровой инструмент, просверлив в каменной породе отверстие глубиной примерно 7 сантиметров. Объектом для испытаний стал тогда, находившийся в небольшой впадине плоский камень, названный в честь заместителя руководителя проекта Curiosity Джона Кляйна (John Klein), который ушел из жизни в 2011 году. Дальнейшее изучение полученных образцов «каменной пыли» позволило исследователям установить впервые, что когда-то условия на древнем Марсе были благоприятны

Пингвин, ставший результатом столкновения галактик

Удивительный снимок, изображающий галактики во время столкновения, сделал Хаббл. Зрелище, когда приблизившие галактики, взаимодействуя, взаимно изменяются, разрывая друг друга или же, сливаясь в единое небесное тело, действительно красиво необычайно. На полученном фото, хорошо различим объект NGC 2936, легко распознаваемый по характерному синеватому цвету и скрюченной форме галактика, образующая с другой, в созвездии Гидры, некую структуру.

В США создан самый водонепроницаемый материал