20/04/2013

Телескоп "Кеплер" виявив три потенційно населені екзопланети

Новие дані, отримані з телескопа "Кеплер", дозволили американським астрономам виявити в сузір'ї Ліри - невеликому сузір'ї північної півкулі - три екзопланети, на яких може існувати життя.

В науковому центрі Еймса (Каліфорнія) повідомили, що риси, принаймні, двох об'єктів дуже схожі з Землею. "Мова йде, зокрема, про планети" Кеплер-62ф "і" Кеплер-62E ", - пояснив представник центру. - Перша перевищує габарити Землі в 1,4 рази, тоді як друга, більш велика, перевершує в 1,6 рази нашу планету ". "Ми підозрюємо, що на планетах може бути присутня вода, найвірогідніше, безмежний глобальний океан, який ніколи не замерзає". Космічні об'єкти розташовуються на відстані 1,2 тисяч світлових років від Землі.

Другая планета "Кеплер-69сі" - найбільша з усіх трьох відкритих об'єктів, за припущенням учених, "також може підтримувати життя". Всі планети знаходяться на орбіті самостійної системи "Кеплер-62", в центральній частині "жилої зони".

"Про можливе прісутствіі форм жізні на цих планетах ми говоримо поки тільки в теорії, надалі нас чекають захоплюючі відкриття, тому що вже зараз очевидні багато рис схожі з Землею. Особливо, це стосується об'єкта "Кеплер-62Е", - зазначив представник центру. Надіслані телескопом знімки цієї планети нагадують Землю, але в сильно розмитих і приглушених кольорах ". "Крім усього іншого, об'єкти навколо своєї гарячої зірки звертаються на досить чималій відстані, що також допускає можливість існування умов для життя. Перші спостереження дозволяють судити про присутність нікого подібності атмосфери ", - додав експерт.

Із усіх планет найбільш теплою, за даними вчених, є "Кеплер-62E", оскільки на ній були зафіксовані утворення, що нагадують за зовнішнім виглядом хмари. На "Кеплер 62ф" може спостерігатися "парниковий ефект", при цьому вона помітно холодніше Землі, але все ж потенційно придатна для життя.

Аппарат "Кеплер" вартістю 600 млн доларів, в космос був виведений в березні 2009 року. Телескоп став першим "астрономічним інструментом" НАСА, що володіє здатністю виявляти планети, подібних за розмірами із Землею, які знаходяться всередині або ж близько зон проживання своїх звезд.

Спутник НАСА помог обнаружить пять планет подобных Земле в обитаемой зоне

НАСА открыла информацию о первой партии планет, по размеру совпадающих с Землей, которые находятся в обитаемой зоне - регионе, где температура поверхности планеты обеспечивает потенциальную возможность существования жидкой воды. Пять планет, открытых в ходе мисси "Кеплер"

Горячий Юпитер «бросил тень» на свою звезду

Потемнение в свете звезды HAT-P-7, вызванное мощным действием гравитации Юпитера было зафиксировано учеными. Препринт работы, которая будет опубликована в журнале The Astrophysical Journal Letters, выложен в архиве Корнельского университета, а ее краткое содержание приводит ScienceNow. Наблюдения за звездой HAT-P-7 астрофизики проводили при помощи орбитального телескопа «Кеплер», который фиксирует изменения в свете звезд для обнаружения затмений, которые могут свидетельствовать о наличии экзопланеты в системе звезды.

Новый класс планетных систем с двумя звездами