31/10/2012

Curiosity знайшов на Марсі Гавайські острови

Ровер Curiosity завершив свій перший етап роботи, що передбачає вивчення марсіанського грунту і гірських порід. Фахівці виконали аналіз мінерального складу грунту в хімічній лабораторії, що знаходиться на борту марсохода. «Нам вдалося з'ясувати, що за мінеральним складом марсіанський грунт дуже схожий з вулканічними грунтами на Гавайських островах», - наголошується в повідомленні NASA.

В ході дослідження зібраний з поверхності Марса грунт був просіяний через сито, з метою виключення частинок, розмір яких був більше 150 мкм. Фахівці встановили, що зразок містить в собі два таких компонента, як пил і дрібний пісок.

«Все проаналізовані зразки на даний момент підтверджують нашим припущення про те, що відкладення, знаходяться на дні кратера Гейла пройшли ланцюг перетворень з "мокрою" навколишнього середовища до "сухої". Залишки древніх порід свідчать про те, що на Марсі існували колись потоки рідкої води, а мінерали, що містяться в більш молодих шарах грунту, вказують на обмежену взаємодію з водою », - розповів Дейвід Біш, геолог з університету штату Індіана.

Біш нагадав, що аналіз шматка породи отриманого раніше показав, що складається він з окремих зерен мінералів, включаючи польовий шпат, піроксен і олівін.

Curiosity прибув 6 серпня на Марс. Головною метою апарату, який представляє собою автономну хімічну лабораторію, став пошук слідів життя на Червоній планеті і вивчення її геологічної історіі.

Curiosity обнаружил на Марсе свидетельства жизни