07/07/2013

Гриби перуть погані спогади

Актівний інгредієнт псилоцибін, що міститься в галюциногенних грибах допомагає прати спогади про страх і болю, а невеликі дози речовини стимулюють нейрогенез - процес утворення нових клітин мозку. Відомості про відкриття, зроблене командою дослідників з Університету Південної Флориди, опубліковані в журналі Experimental Brain Research.

Опити на мишах дозволили вченим виявити, що псилоцибін змушував мишей швидше забувати негативний досвід, а саме удар електричним зарядом.

У тварин в експериментальній камері дослідники виробляли умовний рефлекс. Відразу після різкого звуку миші отримували удар струмом. Так, після багаторазового повторення цих дій миші завмирали, як тільки чули звук, демонструючи страх. Виробивши і закріпивши умовний рефлекс у гризунів, вчені знову поміщали їх в камеру, знову включали звук, але вже струмом не били. Пам'ять про перенесений страху поступово згасала у тварин.

Било з'ясовано, що у мишей, яким ввели перед досвідом псилоцибін, ці негатівние воспомінанія стиралися швидше, ніж у тварин з контрольної групи, які отримували ін'єкції фізіологічного розчину.

Псілоцібін - психоделік з галюциногенні властивості, був витягнутий вперше з грибів Psilocybe Mexicana, що виростають у Центральній Америці. Його намагалися не раз використовувати в медичних цілях для лікування депресій, а також посттравматичного синдрому, хоча в багатьох країнах псилоцибін заборонений.

Псілоцібін надає психоактивну дію шляхом взаємодія з рецепторами серотоніну, змінюючи тим самим дія даного нейромедіатора.

Действіе псилоцибіна на пам'ять біологи вирішили перевірити експериментально. Також цікаво було вивчити його вплив на утворення нейронів у головному мозку - нейрогенез.

С метою вивчення нейрогенеза в мозку гризунів вчені використовували стандартний, передбачає введення речовини, що накопичується в клітинах, які діляться. Після виготовлення з мозку мишей тонких зрізів, спеціальна забарвлення виділила знову утворилися нейрони.

Прімечательно те, що великі дози псилоцибіна негативно впливають на нейрогенез. А в малих дозах, речовина, швидше його стимулює.

Учение з'ясували, таким чином, що псилоцибін в невеликих кількостях сприяє стиранню негативної пам'яті у мишей. Можливо, він подібним чином діє і на пацієнтів, які страждають посттравматичним стресовим розладом, і депресією. Крім того, псилоцибін стимулює процес нейрогенеза. Ці властивості, за припущенням біологів, можна використовувати «в благих цілях», намагаючись позбавити людей від травмуючих спогадів або від важкої депресії. Однак слід пам'ятати, що галюциноген діє позитивно тільки в малих дозах!

Тараканы и грибы стали материалом для создания электрической энергии

Группе исследователей во главе с Дэниэлом Шерсоном из Западного резервного университета Кейза удалось получить электрическую энергию, используя в качестве сырья тараканов. Самки вида Blaberus discoidalis стали отличным экспериментальным материалом для ученых. Изучив химические реакции, характерные для организма самки, они сделали надрез в области её брюшной полости и установили там биобатарейку. Ученые были предельно осторожны, чтобы не нарушить функции жизненно важных органов подопытного насекомого

Черный Гриб, найденный в Чернобыле, питается радиацией!

Грибы использует опасную радиацию, чтобы выжить. Это неожиданное открытие, может однажды помочь прокормить астронавтов в космосе - по крайней мере тех, которые захотят есть такого рода грибы. Исследование началось с открытия черных грибов, которые росли на стенах поврежденного, очень радиоактивного ядерного реактора в Чернобыле, их собрали роботы.

Гриппу и простуде скажем – НЕТ!

Вот и наступило холодное время года, пора простуд и гриппа. Для того чтоб перенести эту пору лучше всего это повысить защитные свойства нашего организма, а если точнее усилить наш иммунитет. Но как, и каким способом? Сначала необходимо пересмотреть свой рацион питания. Правильное и здоровое питание, а главное, хорошо сбалансированное содержащее необходимое количество углеводов, белков и жиров. В случае если вы, по каким-либо причинам отказались